میشه دنیات یک گل باشه اگر...

گل اناری را دوس دارم.

میشه دنیات یک گل باشه اگر...

گل اناری را دوس دارم.

مخاطب خاص دلم

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ق.ظ

مخاطب خاص دلم ....

 

 

هیچکس جایت را نمیتواند پر کند !

 

 

بدون تو هیچکس نمیتواند مرا درک کند...

 

 

نمیتواند"من"واقعی را بشناسد ...

 

 

همه،حرف از عشق میزنند...

 

 

حرف از علاقه...

 

 

ابراز عشق میکنند... ولی

 

 

من هیچ چیز نمیگویم ...و فقط سکوت میکنم!

 

 

 میگوییند بی احساسی...

 

 

هِه... بی احساس!!! ...من ؟!!

 

 

باشه...

 

 

راست میگویند ...

 

 

من،

 

 

بدون تو،

 

 

بی احساس ترین دختر روی زمینم ...

 

 

دختری که روزی در کنار تو ....

 

 

لبخندهایش شیرین و دل ربا بود...

 

 

دختری که تمام عشقش را به پایت ریخت و ...

 

 

وقتی کنار تو بود،

 

 

معنی واقعی عشق را درک کرد ...

 

 

 

من همان دختری هستم که در خواب های شبانه اش و رویاهایش ،

 

 

فقط نام و یاد تو بود که به خوابها و رویاهایش ارامش هدیه میداد.

 

 

وحال اینجا،

 

 

در این سرزمین تنهایی،

 

 

در میان این ادمها،

 

 

در این شلوغی،

 

 

در این دنیای مجازی،

 

 

احساس تنهایی میکنم...

 

 

احساسی به بزرگی یک غرور له شده ...

 

 

یک عشق بر باد رفته ...

 

 

اشکهای من...

 

 

بغض هایم...

 

 

قلب شکستم...

 

 

لبخندهای تلخم...

 

 

دست های لرزانم...

 

 

هیچ دِینی بر گردن تو ندارد!!!

۹۳/۰۷/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
سوشیانت ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی