میشه دنیات یک گل باشه اگر...

گل اناری را دوس دارم.

میشه دنیات یک گل باشه اگر...

گل اناری را دوس دارم.

با من موافقی؟؟؟

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ق.ظ

دخـتـر: دوســت دخــتـــر جــدیــدت خــوشــکــلــه؟

 


(تـو دلـش: آیـا واقــعــا از مـن خـوشـکـل تـره)

 


پـسـر: آره خـوشـکـلـه...

 


(تـو دلــش: امـا تـو هـنـوز زیــبـاتـریــن

 

 

 

دخـتـری هــسـتـی کـه مـن مـیـشـنـاسـم)

 


دخـتـر: شـنــیــدم دخــتــر شـوخ طــبــع و جــالـبـیـه

 


(درســت اون چـیـزی کـه مـن نبـودم)

 

 


پــسـر: آره هـمـیـنـطـوره

 

 


(ولــی در مـقـایـسـه بـاتـو اون هـیـچـی نـیـسـت)

 


دخــتــر: خــب پــس امــیــدوارم شــمــا دوتــا بــاهــم بــمــونــید

 

 


(کــاش مــادوتــا بــاهــم مــی مـونـدیــم)

 

 


پــســر: مــنـم بــرات آرزوی خــوشــبــخـتــی دارم

 


(چــرا ایـن پـایـان رابــطــه مــاشــد؟)

 

 


دخــتــر:خــب.......مــن دیــگــه بــایــد بــرم

 


(قــبــل از ایـنـکـه گــریــه ام بـگـیـره)

 

 


پــســر: آره مــنــم هــمــیـنـطـور

 

 


( امـیـدوارم گــریــه نــکـنـی)

 

 


دخــتــر: خــداحــافــظ...

 


(هــنـوز دوسـت دارم ودلــم بــرات تـنـگ مـیـشـه)

 


پــسـر: بــاشـه خــداحـافـظ

 


(بـخـدا کــه هـیـچـوقـت عـشـقـت از قـلـبـم بیرون نمیره)

 

 


کاش میشد که  حرف دلمونو بزنیم

 


باهام موافقی؟...

۹۳/۰۷/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
سوشیانت ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی